שכירות מחסן

שכירות מחסן

אז סוף סוף הגעתם להחלטה לפנות קצת את הבית, להעניק לעצמכם מרחב מחייה גדול יותר, ואתם מחפשים כעת מחסן להשכרה אליו תוכלו להעביר את כל החפצים שאין לכם בהם שימוש כרגע, אך הייתם בכל זאת מעוניינים לשמור אותם לעתיד.

שכירת מחסן הוא תהליך פשוט למדי, אם כי כדאי לדעת ולהכיר את התחום לפני שמקבלים החלטה. בכל זאת, מדובר על פינוי של פריטים וחפצים רבים, הובלתם למחסן וסידורם, ואין לכם עניין לעשות את זה יותר מפעם אחת, רק בגלל שפתאום גיליתם משהו על התחום הזה, שלא ידעתם לפני ששכרתם את המחסן. ניתן לבצע שכירת מחסן לטווח קצר של חודש או חודשיים, וכן שכירת מחסן לטווח ארוך של מספר חודשים ואפילו מספר שנים. ישנם סוגים שונים של מחסנים להשכרה, הנבדלים זה מזה בעיקר בגודל שלהם. יחד עם זאת, ישנם עוד הבדלים רבים בין המחסנים, הבדלים הבאים לידי ביטוי במרכז האחסון בו אתם בוחרים. מרכז אחסון הוא למעשה חלל אחד גדול המחולק למחסנים מחסנים, כשלכל מחסן יש את השטח הפרטי שלו ואת הדלת הפרטית שלו.

מספר דבר שכדאי לבדוק לפני ששוכרים מחסן

מרכזים אלה אמורים לפעול על פי תקנות וחוקים המוגדרים לגביהם. יחד עם זאת, גם במקרה הזה אפשר למצוא הבדלים בין רמות האחסון המציעים המרכזים השונים. בעקרון, אם אתם רוצים לדעת מה יש לבדוק לפני שכירת מחסן, ומה אתם רוצים לוודא אז אלו הם הדברים הבאים: אתם רוצים לוודא שמרכז האחסון מפעיל מערכת מיגון אש, קרי מטפים, ספרינקלרים וכל עזר כיבוי אחר המוגדר על ידי מכבי האש. את זה תוכלו לבדוק בכך שתוודאו שמרכז האחסון פועל עם רישיון עסק. רישיון עסק מוענק רק לעסקים העומדים בדרישות מכבי האש. אתם רוצים לוודא שמרכז האחסון דואג לניקיון ואוורור נאות של המקום, על מנת למנוע היווצרות עובש, לחות, ונגעים רעים אחרים שיכולים להתפשט בקלות ובמהירות במקומות עמוסים כאלה. אתם רוצים לוודא שמרכז האחסון מפעיל אמצעי אבטחה נאותים כמו גדר היקפית, מצלמות אבטחה ואזעקה. ישנם גם מרכזים המעסיקים שומר עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, אך במקומות אלה ייתכן והמחיר שתצטרכו לשלם יהיה גבוה יותר. ואתם רוצים לוודא גם את כל נושא הגישה. גישה זה אומר גם חניה צמודה שאתם יכולים פשוט להגיע ולחנות מתי שרק תרצו להגיע למחסן שלכם, וכן גישה קלה אל שכירות מחסן, ללא צורך לטפס מדרגות רבות, לעבור במסדרונות צרים מדי וכדומה.

שכירות מחסן

חפשו המלצות אצל חברים או בני משפחה

יחד עם זאת, עליכם להבין שמרכזי אחסון אלה מעוניינים למנף כמה שניתן את השטח העומד לרשותם, ולכן הם ישאפו להקים כמה שיותר מחסנים, וזה אומר בנייה לגובה, זה אומר מסדרונות צרים וכדומה. אתם רק צריכים לבדוק שזה לא מוגזם ולא בא על חשבון הנוחות שלכם. בכל מקרה, לפני שאתם שוכרים מחסן, כדאי לבדוק עם החברים או בני המשפחה האם מישהו כבר משתמש בשירות כזה, והאם הוא יכול לתת לנו טיפים ולהמליץ לנו על מקום טוב. תוכלו לקבל מידע גם בחיפוש מהיר באינטרנט שם תוכלו לקרוא מידע מקצועי אודות הנושא, וכן לקרוא תגובות ופוסטים של אנשים שכבר משתמשים בשירות ויכולים להמליץ לכם על מקום טוב, או להתריע בפניכם על מקום שלא כדאי לגשת אליו. תוכלו להכנס לאתרי הבית של מרכזי האחסון ולצפות בגלריית התמונות של המחסנים, על מנת לקבל רושם ראשוני לגביו. לבסוף, כמובן שתצטרכו לגשת לשם בפועל, כדי להריח, להרגיש, ולראות את המקום מיד ראשונה.

מעוניינים בהשכרת מחסן?
מחפשים מחסן בתל-אביב?
מחפשים שירות מקצועי?
צרו עימנו קשר עוד היום

שכירות מחסן

|

שכירת מחסן