טיפים לאריזה נכונה

טיפים עבור אריזה למחסני אחסון

למרות שמספר חברות אחסון יציעו לך אריזה כשירות אקסטרה, שירות זה יהיה בתשלום ברוב המקרים, כאשר אנו אורזים את התכולה שלנו ניתן לראות בזה סוג של אמנות ואתה צריך לשים קצת מחשבה לתוך זה לפני שאתה מתחיל. אחרי הכל, אחד היתרונות העיקריים של שימוש במתקן לאחסון עצמי כדוגמת אחסון בריבוע היא העובדה שאתה יכול להמשיך לגשת לפריטים שלך גם באחסון, ואם תארוז בצורה נכונה, קל יהיה לך למצוא ולהתמצא בין הדברים שלך.

אם אתם גרים באזור המרכז כמו תל-אביב לדוגמא, ומחפשים מחסן להשכרה לטווח ארוך, חשוב שתבצעו לפני השוואת מחירים לאחסון, מחיר השכרת מחסן משתנה לפי המקום בו הוא נמצא ושירותי האיחסון אותם הוא מציע.

שירותי אחסנה

טיפים לאריזה נכונה – גם הילדים יכולים לעזור באריזה

הדבר הראשון שחשוב שתזכור הוא לארוז באופן כזה שתוכל למצוא דברים במועד מאוחר יותר במהירות וללא צורך לרוקן לחלוטין את המחסן הפרטי שלך. נקודה נוספת חשוב לעשות ספירת מלאי של מה שארזת ולאן כל דבר הולך. כמו למשל, כלי מטבח, בגדים, ספרים, חשמל וכדומה. אחסנת תכולה היא עסק לכל דבר וחשוב שהחפצים היקרים שלך יהיו ארוזים בצורה הטובה ביותר לכן ריכזנו עבורך את הטיפים השווים ביותר.

טיפים לאריזה נכונה:

    1. חשוב לבצע אומדן של ערך ההחלפה עבור כל פריט שאתה חושב לאחסן כדי לעזור עם פוליסות ביטוח ומדויקות במקרה של נזק בלתי צפוי במחסן לאחסון .
    2. חומרי אריזה – חשוב לרכוש קופסאות אריזה אייכותיות, כוח הקופסה מדרדר עם שימוש. אם אתה קונה קופסות בגדלים דומים יהיה קל יותר מאוחר לערום אותם אחד מעל השני במחסן האחסון העצמי ויחסוך לך חלל.
    3. חשוב למלא את קופסת האריזה עד אפס מקום אך לא לעשות אותן כבדות מדי, זכור שאתה אמור להיות מסוגל להרים אותם. אתה יכול להשתמש בחומרים כגון נייר או מגבות, כמו כן אתה יכול לקנות אריזה מיוחדת כדי למלא את החללים במידת צורך. בהתאם למקום שאתה בוחר לשכור מחסן לאחסון עצמי, זכור שאתה עלול לערום קפסאות אחת על גבי השניה והקומות הנמוכות צריכות להיות מספיק יציבים כדי לעמוד בעומס. אם הקופסאות יהיו מלאות רק בחלקן כל המערך של הקופסאות עלול להתהפך או להתמוטט.
    4. חשוב לתייג את כל האריזות באופן ברור, כך שתוכל לזהות את התוכן ולשמור על מלאי. תייג אותם בצד אחד או יותר, כך שתוכל לראות מה קורה במהירות. סמן את המילה 'שביר' על כל האריזות המכילות פריטים שבירים.
    5. אל תתפתה למלא את הקופסאות הגדולות עם פריטים כבדים כגון ספרים, הקופסאות עלולות להישבר. אתה יכול לקנות קופסות מיוחדות קטנות לספרים קטנות ממחסן לאחסון עצמי. אם בכל זאת בחרת לארוז את החפצים הכבדים בקופסה גדולה שים רק כמה ולאחר מכן מלא את שאר הקופסה בפריטים קלים יותר.
    6. מומלץ שלא לארוז פריטים לתוך שקיות ניילון אטומות, הן מכילות לחות ועולות לגרום לעובש.
    7. מומלץ לארוז את הספרים שטוחים כדי למנוע פגיעה בעמוד השדרה שלהם.
    8. אין לאחסן פריטים רטובים, כמו בר-מים, במחסן לאחסון עצמי מפני שהם יכולים לגרום לנזקי מים, עובש וטחב.
    9. מכשירי חשמל גדולים זקוקים לטיפול לפני שמאחסנים אותם – מקררים ומקפיאים יש להפשיר היטב לפני אחסונם, אחרת אתה חשוף לנזקי מים. יש לקשור את הדלתות במהלך ההובלה עד לחסון האחסון, ובאחסוןיש לפתוח מעט את דלתות המקרר או המקפיא על מנת למנוע התעבות מים וריחות רעים. לפני אחסון מכונות כביסה יש לכבול את חוטי החשמל, המכונה צריכה להיות יבשה וללא מים, והצינור צריך להיות נקי ויבש.
    10. מומלץ לעטוף את כל הפריטים השבירים, כגון צלחות, כוסות, קישוטים וכו' בנפרד. נייר יעשה את העבודה אבל ניילון בועות ("פצפצים") הוא השקעה טובה. יש לארוז אותם בחוזקה לתוך קופסאות חזקות, ולמלא את כל החללים עם נייר או מילוי. נסה להימנע מלשים חפצים כבדים על גבי מוצרים שבירים אלה במחסן לאחסון עצמי.
טיפים לאריזה

דאגו לרשום על הקופסאות את התכולה ואם זה שביר

    1. אם אתה הולך לאחסן הרבה בגדים אולי תוכל כדי שתחשוב על ארון בגדים נייד מבד מיוחד – ואז תוכל פשוט לתלות בו את הבגדים ובכך הם שומרים על צורתם. זה הכי לא חכם פשוט לשים את הבגדים שלך בשקיות אשפה, לחות יכולה להילכד בפנים מה שיכול להרוס את הבגד עם הזמן.
    2. להגנה הטובה ביותר עבור מראות ותמונות יש לעטוף אותן בכיסוי מגן כגון אריזת בועות ("פצפצים") ולערום אותם. מראות ותמונות לא צריכים להיות מאוחסנות בצורה שטוחה אלא אחת בצד השניה. חשוב לסמן אותם כ 'שביר'.
    3. שאורזים מנורות, יש להפריד את הבסיס מהאהיל ולעטוף אותם בהגנה.
    4. אם אתה חושב לאחסן מוצרים מרופדים כגון מזרנים וספות במחסן לאחסון עצמי, יכול להיות רעיון טוב להשקיע בכיסויים, שקיות או יריעות ולתת להם קצת הגנה נוספת. ניתן לשם במחסן ספות ומזרנים בסופו של דבר בכל מקום אפשרי על מנת לחסוך מקום אך חשוב לא לערום יותר מדי על גבי ריהוט רך. חשוב לאחסן המזרנים בצורה הטובה ביותר באופן אידיאלי במחסן או מונחים על יריעות מגן מיוחדות.
    5. חשוב לזכור שבחלק העליון של המחסן העצמי מצתברת שכבת אבק, כך שאם אתה מאחסן שם כמה פריטי ריהוט חשוב לכסות את המקום הזה בבד או ביריעת פלסטיק על מנת למזער נזקים.
    6. אתה לחסוך מקום אם אתה יכול לפרק את הרהיטים (כמו רהיטי איקאה) כגון מיטות ושולחנות לפני שאתה מאחסן אותם – הקפד לשמור היטב את כל החלקים כדי שתוכל להרכיב את הכל בחזרה. זכור לעטוף ולכסות חלקי ריהוט ולשמור אותם יחד, מסומנים באופן ברור, לשליפה מהירה. אתה יכול לשים את הרכיבים כגון ברגים ואומים יחד בשקית ניילון, לסמן אותם באופן ברור ולהצמיד אותם במסקינג טייפ לחלק הרלוונטי של רהיטים. ניתן לאחסן רהיטים גדולים במאונך כדי לחסוך מקום במחסן.
    7. ניתן לערום כיסאות מושב למושב כדי לחסוך מקום. לכסות את רגלי כיסא עם עטיפת מגן להגנה נוספת.
    8. באחסון ריהוט, מומלץ לרסס על רהיטי העץ שלך עם ספריי רהיטים באיכות טובה לפני אחסונו במחסן כדי לתת לו קצת הגנה נוספת.
    9. ציוד חשמלי כגון טלוויזיות, מערכות סטריאו ומחשבים צריכים להיות ארוזים בקופסות המקוריות שלהם בכל מקום אפשרי. אם זה לא אפשרי, לארוז אותם בקופסאות בערך בגודל הנכון. וודא שאתה ממלא את החללים עם נייר או ניילון בועות.
    10. אם אתה מאחסן פריטים עם מיכלי דלק כגון מכסחות דשא, אופנעי ים, טרקטרונים, וכו', חשוב לנקז את המיכלי דלק לפני שאתה שם אותם במחסן. דלק הוא אחד מכמה הדברים שאתם לא יכולים לאחסן במחסן לאחסון עצמי.
    11. נגב חפצי מתכת עם מעט שמן מיוחד (WD40) לפני האחסון כדי למנוע היווצרות חלודה.
    12. זכור לרוקן את שקית שואב האבק מהשואב אבק לפני שאתה מאחסן אותו
    13. נגב את פריטי עור עם מרכך עור לפני שאתה מאחסן אותם.
טיפים לאריזה נכונה

טיפים לאריזה נכונה – למקם את הדברים הכבדים בתחתית הערימה ולא לעשות קופסאות כבדות מדי

  1. חשוב טוב האם אתה באמת רוצה לאחסן את התמונות שלך במחסן לאחסון. אם בחרת לעשות כן, חשוב למקם ביינהם חתיכת קרטון שמפרידה בין תמונה לתמונה ולקשור אותן היטב יחדיו, חשוב לוודא שלמסן האחסון שבחרת ישנה מערכת של בקרת אקלים כדי לשמור עלייהם בצורה אופטימלית. שאל את המוכר במחסן על שרותי אחסון.
  2. אם תחשוב באופן יצירתי תוכל להרוויח מרחב אחסון לדוגמא תוכל להשתמש במגירות רהיטים כמו תיבה נוספת (שהם טובים במיוחד עבור פריטים שבירים) לאחסון, כמו כן אתה יכול להשתמש בחלק הפנימי של הארונות לאחסון קופסאות. מכשירי מטבח כגון תנורים ומקררים יכולים לשמש גם בדרך זו. עם קצת יצירתיות תוכת למצוא פתרונות אחסנה מקוריים.
  3. זכור לאטום היטב את כל הקופסות שלך לפני שאתה שם אותם במחסן לאחסון עצמי.

אריזה נעימה !!!

בעל עסק? אנו ממליצים על מחסן לוגיסטי עבור העסק שלך, הסבר על מחסנים לוגיסטיים

טיפים לאריזה נכונה